کلاس آموزشی رابطان ایمنی بیمار بیمارستان فارابی

بررسی راهکارهای افزایش سطح ایمنی بیماران در زمان ترخیص و انتقال

در ادامه برگزاری دوره های آموزشی ایمنی بیمار برای رابطان ایمنی بیمار بیمارستان فارابی، به اهمیت توجه به ایمنی بیمار در هنگام ترخیص، انتقال و ارجاع به مراکز درمانی دیگر اشاره شد.

کلاس آموزشی رابطان ایمنی بیمار بیمارستان فارابی

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، کلاس آموزشی ایمنی بیمار ویژه رابطان ایمنی بیمار این بیمارستان چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در کلاس پرستاری این مرکز برگزار شد.  
پروانه افشار، کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار بیمارستان فارابی در این جلسه به اهمیت ایمنی بیمار در زمان ترخیص و انتقال اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین گلوگاه‌ها در زمینه خدمات مراقبت‌های ارائه شده به بیماران در بیمارستان که می‌تواند ایمنی بیماران را تهدید کند، مرحله ترخیص یا انتقال بیماران از واحدی به واحد دیگر یا ارجاع از مرکزی به مرکز دیگر است. برای بالا بردن سطح ایمنی ابزاری به نام Smart Discharge برای ارتقاء کیفیت ایمنی، مراقبت و ترخیص ایمنی بیمار طراحی شده که اساس آن مشارکت فعال بیمار و خانواده در برنامه ترخیص هست و هدف آن افزایش توانمندی بیماران به ویژه بیماران آسیب پذیر و پرخطر در مراقبت از خود می‌باشد. وی در ادامه به بیان نکات ضروری در زمینه ارتقا سطح ایمنی ابزاری پرداخت و برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه Smart Discharge برای رابطان ایمنی واحدها ی بیمارستان فارابی را از اهداف واحد ایمنی بیمار این بیمارستان برشمرد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *