کارگروه ارتقا سلامت بیمارستان فارابی برگزار شد

بررسی گزارش برنامه های اجرا شده هفته سلامت 1400 در بیمارستان فارابی

سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان فارابی با تشریح اهداف کارگروه اتقا سلامت این بیمارستان، از برنامه های این کارگروه برای ارائه کتابچه راهنمای الکترونیک در هنگام ورود بیماران به بیمارستان خبر داد.

کارگروه ارتقا سلامت بیمارستان فارابی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، کارگروه ارتقا سلامت بیمارستان فارابی یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 با حضور دکتر حمید ریاضی، معاون درمان، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این مرکز در فضای اسکای روم به صورت مجازی برگزار شد.
زینب چاوشی، سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان فارابی در ابتدای صحبت های خود گزارشی از برنامه های اجرا شده در هفته سلامت ارائه کرد و گفت: در هفته سلامت فعالیت های مختلفی از قبیل مشاوره سلامت، تهیه مطالب و فیلم های آموزشی در زمینه کووید-19و برگزاری وبینار با موضوعات ورزشی و مهارت های ارتباطی انجام شد. وی همچنین از عملیاتی شدن مصوبات کمیته های قبلی مانند نوسازی باشگاه ورزشی بانوان، اطلاع رسانی اثربخشی آموزش به بیماران هر سه ماه یک بار، ثبت گزارش آموزش به بیمار در گزارش پرستاری و استقرار پزشک متخصص اطفال در بیمارستان فارابی خبر داد. 
ارسال محتوای آموزشی و پرسشنامه به بیماران به صورت الکترونیک در درمانگاه ها و پایش میزان رضایتمندی آنان، تالیف کتابچه الکترونیک راهنمای بیماران شامل آشنایی با بخش، مقررات پذیرش، فضای فیزیکی و تمام نکاتی که یک بیمار باید بداند و طراحی پرسشنامه برای پیگیری بیماران و کارکنان مبتلا به کووید-19 از موضوعات مهم دیگری بود که در این جلسه به آن ها اشاره شد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *