برگزاری اولین همایش با موضوع "منم مامان میشم برای بانوان در آرزوی فرزند"

اولین همایش کشوری با محوریت ارتقای سمن ها و مشارکت های اجتماعی حوزه سلامت با موضوع "منم مامان میشم برای بانوان در آرزوی فرزند" به میزبانی مدیریت خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، اولین همایش کشوری "منم مامان میشم برای بانوان در آرزوی فرزند" با محوریت ارتقای سمن ها و مشارکت های اجتماعی حوزه سلامت به میزبانی مدیریت خیرین سلامت دانشگاه و با همکاری کانون رویای مادری و بنیاد احسان، مهر ماه 1401 و در سالن G6 سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این همایش دکتر زهرا حسینی تبار رئیس خیرین سلامت دانشگاه، دکتر صدیقه صلعبی فر رئیس اداره خیرین و سازمانهای مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر فلورا تاجیک استاد حوزه درمان ناباروری به سبک زندگی سالم با رویکرد طب ایرانی برای زوج های جوان سخنرانی کردند.
توضیح اینکه این برنامه با حضور بیش از 80 تن از مخاطبان از شهرهای مختلف و با موضوعاتی پیرامون نشاط اجتماعی، زیست بهتر و شادمانی، تدابیر سبک زندگی سالم و پرنشاط و فعالیتهای مردمی و مشارکت های اجتماعی برگزار شد.

سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *