• تاریخ انتشار : 1403/07/29 - 13:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده از برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان (20 لغایت 14 مهرماه) در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، با عنایت به فرا رسیدن هفته ملی سلامت کودکان (20 لغایت 14 مهر ماه)، به همت داوطلبین سلامت پایگاه شماره یک مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین، برنامه دورهمی شاد کودکان با حضور کودکان و همراهی مادران در محوطه نزدیک پایگاه با ایجاد فضای نشاط آور برای کودکان برگزار شد. در این برنامه مطالبی با محوریت آموزش های مرتبط با سلامت کودکان از جمله مراقبت از دهان و دندان، آموزش صحیح مسواک زدن برای کودکان زیر 5 سال، مراقبت از تکامل کودک به مادران ارائه شد. از دیگر فعالیت های این دورهمی ضمن ایجاد یک روز شاد و نشاط آور برای کودکان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوعات و محورهای آموزشی هفته و اهدا جوایز به کودکان بود.

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 281764
محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر برگزاری برنامه دورهمی شاد برای کودکان به مناسبت هفته ملی سلامت کودکان در شهرستان اسلامشهر