بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار بیمارستان فارابی

تاکید رئیس بیمارستان فارابی بر ارائه پیشنهاد و راهکار برای رفع چالش ها

بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار بیمارستان فارابی از درمانگاه های استرابیسم و مجرای اشکی این مرکز انجام شد و در پایان این بازدید رئیس بیمارستان از مسئولان بخش ها و واحدها خواست تا پیشنهادها و راهکارهای خود را برای رفع چالش های موجود ارائه دهند.

بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، تیم مدیریتی ایمنی بیمار این مرکز با حضور دکتر مهدی خداپرست، رئیس، دکتر سید محسن رفیع زاده، معاون درمان، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان بامداد سه شنبه 10 خرداد 1401 از درمانگاه های استرابیسم (انحراف چشم) و اربیت و مجرای اشکی بازدید کرد.
در این بازدید مواردی همچون رعایت حریم خصوصی بیماران، صحبت و ارائه توضیحات کامل به بیمار پیش از اخذ رضایت آگاهانه و فضای فیزیکی این درمانگاه ها مورد توجه قرار گرفت و دکتر خداپرست در این زمینه اظهار داشت: در بیمارستان فارابی هر روز با تعداد بالای مراجعه بیماران مواجه هستیم و فضای ما نیز در درمانگاه ها محدود است. شاید حفظ حریم خصوصی و ارائه توضیحات کامل به بیماری که نیاز به جراحی دارد پیش از اخذ رضایت آگاهانه با توجه به تعداد زیاد بیماران کاری مشکل باشد اما برای افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی بیماران باید راهکاری  برای این چالش ارائه شود. از مسئولان بیمارستان، بخش ها و واحدها دعوت می کنیم تا در جلسات کمیته ها، کارگروه ها و یا سایر جلسات حضور پیدا کرده و پیشنهادات و راهکارهای خود برای رفع چالش های موجود در بخش خود را ارائه دهند. وی  افزود: بهتر است در بازدیدهای تیم مدیریتی بیمارستان مسائلی مطرح شوند که در اولویت هستند و رفع آن ها نیز با توجه به شرایط موجود مقدور باشد.
اقلام موجود در ترالی کد و تجهیزات پزشکی که نیازمند بازدید دوره ای و تعمیر هستند از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد.
 
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد بازدید تیم مدیریتی بیمارستان فارابی انجام شد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *