جلسه بررسی شیوه نامه به کارگیری هیئت علمی بالینی پرستاری و مامایی در بیمارستان برگزار شد

جلسه بررسی و بازنگری شیوه نامه بکارگیری هیئت علمی بالینی پرستاری و مامایی در بیمارستان های دانشگاه روز چهارشنبه 18 آبان 1401 در سالن شورای معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، در این نشست دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی، دکتر نیکبخت نصرآبادی و دکتر شهسواری به ترتیب رییس و معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر گنجعلی خان مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان های معاونت درمان، عرب یارمحمدی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی و رنجبران مدیر پرستاری دانشگاه  حضور داشتند.
در ابتدا دکتر شهسواری معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان تاریخچه دستورالعمل جذب هیات علمی بالینی پرستاری و ساختار و محتوای شیوه نامه اجرایی استقرار هیات علمی بالینی پرستاری در بیمارستان های دانشگاه را تشریح کرد.
دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه نیز حضور اعضای هیات علمی پرستاری و مامایی در محیط بالینی را ضروری دانست و تصریح کرد: نظر به اهمیت بازنگری در قوانین، ضوابط و مقررات حضور اعضای هیات علمی پرستاری و مامایی در محیط بالینی; اصلاح و بازنگری شیوه نامه مزبور حرکتی مثبت و موثر است.
همچنین در ادامه اساتید حاضر نقطه نظرات خود در خصوص بندها و مفاد شیوه نامه اجرایی استقرار هیات علمی بالینی پرستاری در بیمارستانهای دانشگاه را بیان کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *