• تاریخ انتشار : 1401/12/05 - 01:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 184
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر رضاشروین بدو: امیدوارم با استفاده از فناوری‌های نوین و خلاقانه و پایبندی به اخلاق اسلامی و حرفه‌ای، شاهد توسعه فعالیت‌های مهندسی باشیم

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در پیامی، ۵ اسفند ماه روز مهندسی را به مهندسین تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه مهندسان مرکز طبی کودکان تبریک گفت.

دکتر رضاشروین بدو: امیدوارم با استفاده از فناوری‌های نوین و خلاقانه و پایبندی به اخلاق اسلامی و حرفه‌ای، شاهد توسعه فعالیت‌های م دکتر رضا شروین بدو,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، متن پیام تبریک رئیس بیمارستان به شرح زیر است:

پنجم اسفندماه زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.

مهندسان در تمامی بخش‌های علمی، پزشکی و صنعتی در جهت رشد و بالندگی کشور خالصانه تلاش نموده اند و دوشادوش سایر گروه‌ها در مسیر تعالی و توسعه دانشگاه و بیمارستان حرکت می‌کنند.

بی تردید، تلاش های صادقانه و کوشش های بی دریغ مهندسان در اجرای برنامه های حوزه سلامت که با هدف ایجاد زیرساخت های مناسب و بهبود خدمات به آحاد هموطنان می باشد، قابل تقدیر و سپاس است.

ضمن تبریک این روز، از زحمات و خدمات مهندسان حوزه فناوری اطلاعات، عمرانی، تجهیزات پزشکی، بهداشت محیط و حرفه‌ای و تمامی جامعه مهندسی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی می نمایم و امیدوارم با استفاده از فناوری‌های نوین و خلاقانه و پایبندی به اخلاق اسلامی و حرفه‌ای، شاهد توسعه فعالیت‌های مهندسی در حوزه های مختلف باشیم.

دکتر رضاشروین بدو
رئیس مرکز طبی کودکان

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 226771
هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *