دیدار مدیر بیمارستان شریعتی و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان تهران

دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی با مهندس حسین عابدینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان تهران دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار مدیر بیمارستان شریعتی و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتربرکتی مدیر بیمارستان شریعتی شنبه 26 آذر 1401 با مهندس عابدینی مدیر عامل ، محمد خدایی مسئول برنامه ریزی و نوید خادمی مدیر روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

مهندس عابدینی این دیدار را در پیشرفت و بررسی پروژه های مجمع خیرین موثر دانست و گفت: با توجه به مسایل اقتصادی موجود برآورد میزان پیشرفت پروژه و همچنین نیازها می تواند بسیارکمک کننده باشد.

دکتر برکتی نیز با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای اختصاص طبقات ساختمان امیر المومنین (ع) گفت: رفع مسایل این ساختمان از اولین اقدامات ما بود و کارهای خوبی هم تاکنون انجام شد. 

دکتر برکتی در ادامه افزود: ساختمان امیرالمومنین (ع) به  اصلاح و نوسازی تابلو برق اصلی و تابلو برق های تمامی طبقات نیاز داشت که علاوه بر انجام آن ها، کابل کشی وافل ساختمان هم اصلاح شد.

دکتر برکتی همچنین اخذ استانداردهای لازم برای آسانسور ساختمان را از دیگر اقدامات مهم برای تامین ایمنی ساختمان دانست. مدیر بیمارستان شریعتی همچنین نصب درب اضطراری، اجرای چاه ارت برای ساختمان و نصب یک ژنراتور 160 کاوا برای برق اضطراری را از دیگر اقدامات انجام شده، برای بهره برداری این ساختمان نام برد. 

وی همچنین در بازدیدی که پس از این جلسه ، از طبقات ساختمان امیر المومنین (ع)  انجام شد، درباره کاربری های مختلف در نظر گرفته شده توضیح داد.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *