• تاریخ انتشار : 1399/12/18 - 18:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در آستانه فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در چهارشنبه سوری موضوع اصلی جلسه کمیته اورژانس بیمارستان فارابی

سرپرستار درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی از آمادگی کامل این بیمارستان در پذیرش مصدومان احتمالی آخرین چهارشنبه سال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

فاطمه سلیمانی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دوشنبه 18 اسفند 99 با حضور دکتر علی طباطبایی، رییس بخش اورژانس، دکتر حمید ریاضی، معاون درمان، دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این مرکز، جلسه کمیته اورژانس (تریاژ و تعیین تکلیف) بیمارستان فارابی به صورت مجازی برگزار شد. 
فاطمه سلیمانی، سرپرستار درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی فرا رسیدن چهارشنبه آخر هر سال و پذیرش مصدومان احتمالی این شب را یکی از دغدغه های مهم اورژانس این بیمارستان دانست و افزود: با تجربیات خوبی که از کار گروهی کارکنان در چهارشنبه سوری سال های گذشته داریم، با آمادگی کامل به استقبال این شب خواهیم رفت. امیدواریم امسال با رعایت بیشتر نکات ایمنی توسط هم وطنان شاهد کاهش آسیب های چشمی و در نتیجه کمتر شدن مراجعه به اورژانس بیمارستان باشیم. در هر صورت با هماهنگی های انجام شده و برنامه ریزی دقیق که حاصل تلاش همکاران ما در واحدهای درمانی، اداری و پشتیبانی است، پذیرای مصدومان این شب خواهیم بود.
سلیمانی اشاره ای نیز به احتمال ازدحام مراجعه کنندگان در آخرین شب چهارشنبه سال کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر درگیر همه گیری کووید-19 هستیم، در راستای رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در این شب، پیگیری لازم برای تامین لوازم حفاظت فردی انجام خواهد شد. البته سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تعداد مراجعه کنندگان در شب چهارشنبه سوری نسبت به سال های قبل کاهش داشت اما سعی ما بر این است که رعایت این شیوه نامه ها به ویژه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح خوبی مدیریت شود. 
وی همچنین از اختصاص یک درمانگاه برای بیماران مبتلا کوید-19 خبر داد و از مسئولان واحدهای بیمارستان خواست تا در تامین تجهیزات و نیروی لازم همانند سال های گذشته نهایت همکاری را با اورژانس بیمارستان انجام دهند.

 

  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 171270
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *