نشست کمیته ورزشی ایثارگران با حضور اعضا برگزار شد

جلسه کميته ورزشي ايثارگران با حضور اعضا و با موضوع اعلام برنامه‌هاي مسابقات ورزشي دهه فجر و اردوي فرهنگي ورزشي برگزار شد.

 اين جلسه روز سه‌شنبه 13آذر 97 با حضور دکتر پورمحمديان، دکتر آي، دکتر مقيمي، دکتر حجازي، ابوالفضل سالاريان، دکتر  حسن عجم و فهيمه باقري و ليلا حاتمي در سالن شوراي دفتر امور ايثارگران برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومي دفتر امور ايثارگران در ابتدا مدير امور ايثارگران ضمن خيرمقدم به اعضاي کميته ورزشي ايثارگران از اعضاي حاضر در جلسه به خاطر تمام تلاش‌هايي که تاکنون براي برنامه‌ريزي و اجراي مسابقات کرده‌اند. تشکر وقدرداني کرد و اظهار اميدواري کرد که مسابقات با همان شکوه و نظم سال‌هاي قبل در بخش آقايان در مواد ورزشي شنا تيراندازي، دارت، فوتبال روميزي، تنيس روي ميز، فوتسال و در بخش خواهران در رشته های تيراندازي، دارت، شنا و واليبال و فوتسال برگزار شود.
در ادامه اعضاي کميته ورزشي در خصوص نحوه شرکت خانواده‌ها، ساعت و روز مسابقات، تعداد تيم‌هاي شرکت‌کننده و مسائل فني مربوط به مسابقات به بحث تبادل‌نظر پرداختند و مقرر شد مسابقات 7 تا 17 بهمن 97 برگزار شود. بعد از تصميم‌گيري نهايي قرار شد مسئولان اجرائی هر یک از رشته‌های ورزشی و خانواده‌های ایثارگران از حضور در مسابقات دهه فجر خودداری کنند ولی خانواده‌ها می توانند در  اردوی یک‌روزه در رشته‌های دارات، پیاده‌روی خانوادگی و طناب‌کشی شرکت کنند.
دستور بعدي جلسه اردوي خانوادگي فرهنگي ورزشي بود که پس از شنیدن نقطه نظرات حاضران مقرر شد باغ گياه‌شناسي، باغ‌موزه ايران‌شناسي و کارون سراي شاه‌عباسي به ترتيب در اولويت بازديد تيم ارزياب قرار گيرد و نتيجه قطعي بعد از بازديد از مکان‌هاي يادشده اعلام شود.
با توجه به فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجويان تاريخ‌هاي 7 دی و 14 دی 97 براي اجراي برنامه اردوي خانوادگي پيشنهاد داده شد.
خبر اسماعیلی
عکس: گلمحمدی

کلمات کلیدی
زهرا  اسمعيلي - عکس
تهیه کننده:

زهرا اسمعيلي - عکس