8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در قسمت پایانی مدل «میانه داستان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا هفتم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو، قهرمان و گلبرگی ارائه شده بود.

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *