محتوای خبری دانشکده بهداشت

لیست اخبار صفحه :9
برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم
نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم

در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه که با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی و اعضای این کمیته برگزار شد، نسیبه جلالوند مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت درباره کتاب روزنامه نگاری برند و استفاده از شبکه های اجتماعی برای روزنامه نگاری برند توضیحاتی ارائه کرد.

طراحی، تدوین و تولید محتوای مجازی درس مدیریت خطر حوادث و بلایا به همت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت

طراحی، تدوین و تولید محتوای مجازی درس مدیریت خطر حوادث و بلایا به همت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت

به همت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران طراحی، تدوین و تولید محتوای مجازی درس مدیریت خطر حوادث و بلایا اجرا شد.

پیام دکتر ندافی به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

پیام دکتر ندافی به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس دانشکده بهداشت در پیامی پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس این دانشکده را گرامی داشت و نوشت: امروز دانشکده بهداشت به عنوان تنها قطب علمی ـ آموزشی علوم بهداشتی کشور جایگاه ممتاز و برجسته‌ای در آموزش عالی کشور دارد و از نظر تنوع بالای رشته‌ها و گروه‌های آموزشی، برخورداری از اساتید برجسته با سوابق درخشان علمی و مدیریتی، قدمت، وسعت و زیرساخت‌های قوی و تعداد بالای دانش آموخته و دانشجوی داخلی و خارجی، پزوهش های کاربردی و مورد نیاز جامعه در کشور و منطقه پیشتاز است.