برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت علوم پزشکی تهران

دکتر اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: جوانی جمعیت دغدغه ملی است به همین خاطر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اولویت‌های این دانشگاه است.

برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت با حضور رؤسا و نمایندگان کمیته‌های تخصصی دانشگاه با موضوع "تشکیل ستاد برگزاری شکوهمند هفته ملی جمعیت" در سالن مدافعان سلامت معاونت برگزار شد.
دکتر علیرضا اولیایی منش معاون بهداشت در این قرارگاه خاطر نشان کرد: جوانی جمعیت دغدغه ملی است به همین خاطر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اولویت‌های این دانشگاه است.
ایشان برگزاری منظم و مستمر جلسات قرارگاه جوانی جمعیت را فرصت مناسبی برای تعامل و تبادل تجربیات عنوان کرد که می‌تواند در پیشرفت کار بسیار موثر باشد.
ایشان همچنین تاکید داشت به جهت قرار گرفتن در مسیر موفقیت، ضرورت دارد اقدامات پیشنهادی بزرگداشت هفته ملی جمعیت بر اساس شرایط منطقه و همچنین گویش و شرایط فرهنگی و زیست بوم منطقه اولویت بندی و متناسب با شرایط دانشگاه اجرا شود.
 دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت گفت: در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدامات بسیار خوبی در سطح دانشگاه انجام شده است و امید است در سال جدید نیز با ایمان و امید در اجرایی‌تر شدن این امر مهم  بیشتر قدم برداریم.
وی گفت: با تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی می‌توان ازدواج جوانان را رونق داد و به بالا بردن کیفیت و کمیت اقدامات تأثیر گذار شتاب بیشتری داد.
حجت الاسلام و المسلمین رسول ساکی دبیر ستاد راه بری حوزه علمیه و دبیر مجمع فعالان جمعیت با بیان چالش‌های پیش رو و فرصت کم پنجره جمعیتی گفت: با ایجاد و تقویت ساختار‌های دوستدار خانواده و تغییر سبک زندگی می‌توان از بحران تنهایی، سندرم آشیانه خالی، سالمند سر راهی و بسیاری از آسیب‌هایی که در آینده گریبانگیر خانواده‌ها است رهایی یافت.
دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت نیز با ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت در ماه فروردین به تلاش‌های همکاران در دانشگاه اشاره و از زحمات آنها در سال گذشته تشکر کرد.
همچنین تشکیل ستاد دانشگاهی برگزاری با شکوه هفته جمعیت و دستورالعمل اجرایی بزرگداشت هفته ملی جمعیت (24 تا 30 اردیبهشت) با شعار" سهم من از جوانی ایران؟" توسط ایشان ارائه شد و تاکید شد موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری موضوع مهمی است که باید در طول سال و همه ایام به آن پرداخته شود زیرا که تغییر نگرش و سپس تغییر رفتار نیازمند زمان و آموزش است.
در ادامه مصوبات جلسه قبل توسط بهناز یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت مطرح شد و همکاران به شرح فعالیت‌های انجام شده در راستای مصوبات تعیین شده در جلسه قبل پرداختند و با جمع بندی نظرات و پیشنهادات جلسه به پایان رسید.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *