ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس

ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی مجتمع بیمارستانی یاس با حضور ارزیابان اداره اعتباربخشی به پایان رسید.

ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی یاس، تیم کارشناسان ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 28 و 29 بهمن ماه 99 از مجتمع بیمارستانی یاس بازدید کرد.
در ابتدا دکتر جعفریه رئیس مجتمع، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور ارزیابان، هدف اصلی اعتباربخشی را بررسی کیفیت خدمات و حرکت در مسیر رشد و تعالی جهت دستیابی به بالاترین کیفیت در ارائه خدمات عنوان کرد.
در ادامه رئیس مجتمع، پس از بیان رسالت، چشم انداز و اهداف کلان این مجتمع بیمارستانی، گزارش جامعی از مهم ترین شاخص های عملکردی، فعالیت ها و اقدامات انجام شده را به اطلاع ارزیابان اعتباربخشی رساند.
سپس ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی در محورهای مختلف با حضور ارزیابان مدیریتی، بالینی و بهداشتی در واحد های مختلف انجام گرفت.

 

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی

تصاویر

ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس ارزیابی دوره چهارم اعتباربخشی در مجتمع بیمارستانی یاس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *