• تاریخ انتشار : 1401/06/27 - 15:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 385
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم روز جهانی پرستار نوزادان در بیمارستان شریعتی

مراسمی به مناسبت روز جهانی پرستار نوزادان در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

برگزاری مراسم روز جهانی پرستار نوزادان در بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این مراسم پنج شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ با حضور دکتر ستاره ثاقب رئیس بخش‌های نوزادان و NICU بیمارستان شریعتی و مهین سعیدی مدیر پرستاری این بیمارستان، پرستاران ودیگر کارکنان بخش‌های نوزادان و NICU برگزار شد.

  در این مراسم دکتر ثاقب با اشاره هفته جهانی پرستاران مراقب نوزادان از ۱۲ تا ۱۸ سپتامبر، هدف از تعیین این هفته به عنوان روز جهانی پرستار نوزادان را نشان دادن اهمیت مراقبت نوزادان دانست و گفت: این پرستاران از نوزادانی مراقبت می‌کنند که قرار است آینده این مملکت را بسازند. از این رو باید تمام دغدغه‌های زندگی شان را کنار بگذارند و هم و غم شان مراقبت از این نوزادانی باشد که باحال ویژه و شرایط خاصی در بیمارستان به دنیا می‌آیند و مراقبت از آنان تبحر خاصی می‌طلبد.

سعیدی باتشکر از سرپرستاران و پرستاران بخش‌های نوزادان و NICU گفت: زبان قاصر از قدردانی مسئولیت پذیری و تعهد همکاران هست.  

برخی از این نوزادان تقریبا با وزن نیم کیلوگرم بدنیا می‌آیند و در این بخش ها، نوزادان بخشی از زندگی خود را که باید در بدن مادر بگذارنند و وابسته به بدن مادر هستند باید در محیط بیرون بگذارند و جایگزین آن ایثار و محبت و مهربانی و فداکاری مادر را واقعا این پرستاران و کادر NICU و نوزادان و همکاران بخش زنان به این نوزادان می‌دهند وما  نمی‌توانیم به درستی از این همکاران تشکر کنیم.

  در این مراسم زهرا قارلقی سرپرستار بخش نوزادان و مژگان نایبی سرپرستاربخش NICU با قدر دانی از دکتر ثاقب، حمایت، منش خوب و پیگیری‌های وی را در ارائه خدمت بهتر به نوزادان این بخش‌ها موثر دانستند.

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 218037
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *