• تاریخ انتشار : 1401/07/25 - 10:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 423
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد

دانشگاه علوم پزشکی تهران در محور اقدامات موثر در حوزه بهداشت و سلامت جامعه (کرونا) به عنوان دستگاه برتر در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران در سال 1401 معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی که به منظور گرامی‌داشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی روز یکشنبه 24 مهرماه 1401 با حضور استاندار تهران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان تهران برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی تهران از بین ۶۵ دستگاه حاضر در ارزیابی عملکرد استان به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.
توضیح اینکه جشنواره شهید رجایی هرساله در هفته دولت و در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود و دستگاه‌های برتر در حوزه‌های گوناگون انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. در این راستا دانشگاه علوم پزشکی تهران توانست با همت و تلاش مسئولان و کارکنان و نیز برنامه ریزی دقیق به این رتبه دست یابد.
نتایج ارزیابی عملکرد سال 1400 شصت و پنج دستگاه اجرایی استان تهران در بازه زمانی خرداد ماه تا مرداد ماه سال جاری، در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شده است که 12 دستگاه برگزیده استان مبتنی بر نتایج مذکور، در جشنواره شهید رجائی مورد قدردانی قرار گرفتند.
متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسین قناعتی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران

سلام علیکم

با عنایت به زحمات ارزشمند و صادقانه مدیران و کارکنان آن سازمان در مسیر تحقق برنامه های اصلاح نظام اداری و اهداف دولت مردمی، به عنوان "دستگاه برگزیده در محور اقدامات موثر در حوزه بهداشت و سلامت جامعه (کرونا) بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران در سال 1401" انتخاب می گردید.
امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" موفق و موید باشید.

محسن منصوری
استاندار تهران و رئیس ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان

  • گروه خبری : معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع
  • کد خبر : 219104
سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *