لیست اخبار صفحه :106
تامز لرن: برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

تامز لرن: برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

علیرضا عرب یارمحمدی، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی، با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه ارتقای سطح رضایت‌مندی مراجعه کنندگان و مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی از خدمات دانشگاه است؛ گفت: در این جلسه، مباحث نظری مشتری‌مداری بررسی و چالش‌های موجود در ارتباط با مشتریان مطرح شد. در ادامه سپیده مسعود، رئیس گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه، درباره نحوه برگزاری کارگاه و حوزه های مورد بحث آن توضیح داد. حامد بوداغی، معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی و رئیس اداره بازنشستگی دانشگاه و دکتر شیما خسروی، معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی بر ضرورت برگزاری کارگاه و تاثیر آن در افزایش رضایتمندی کارکنان تاکید کردند که در فیلم مشاهده می کنید.

همایش نیازسنجی  و مداخلات ارتقای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

همایش نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

با ابلاغ شروع برنامه دوسالانه نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در سال 1403 و نظر به اهمیت بسزای این موضوع و تاثیر آن در جهت دهی صحیح منابع در راستای ارتقای سلامت جامعه، گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران 29 مرداد 1403 همایشی با موضوع گزارش اجرای این برنامه در سالن آمفی تأتر ساختمان مرکزی برگزار کرد. گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 29 مرداد 1403 همایش نیازسنجی و مداخلات ارتقاء سلامت توسط وه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.