قدردانی از حسن انجام وظیفه و مسئولیت پذیری نیروهای حفاظت فیزیکی و خدمات دانشکده پرستاری و مامایی

از سه عضو نیروهای حفاظت فیزیکی و یکی از اعضای خدمات دانشکده پرستاری و مامایی در راستای حسن انجام وظیفه با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران  دانشکده پرستاری و مامایی در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشکده که سه شنبه 18 بهمن ماه 1401 با حضور هیئت رئیسه، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از استادان و کارکنان دانشکده برگزار شد، از حسن انجام وظیفه و مسئولیت پذیری تعدادی از نیروهای واحد حفاظت فیزیکی و یکی از کارکنان خدمات دانشکده با اهدا لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.
دکتر شهرزاد غیاثوندیان معاون امور مالی و اداری ضمن بیان اهمیت مسوولیت خطیر نیروهای حفاظت فیزیکی و حراست، بیان کرد: امنیت و ثبات دانشکده مرهون تلاش و زحمات این همکاران عزیز است که شبانه روزی در امرحراست و حفاظت از اموال دانشکده کوشا هستند که با ایجاد آرامش در مجموعه بستر را برای فعالیت‌های مهم فراهم کنند، درایت و دقت همکاران حفاظت فیزیکی در ایجاد امنیت مجموعه و حفاظت از اموال سازمانی ستودنی است.
وی همچنین از حسن رفتار و حرکت خداپسندانه یکی از پرسنل خدمات در یافتن مقدار وجه نقد و تحویل آن به مسئولان مربوطه دانشکده قدردانی کرد و این حرکت ارزشمند را نشان بر اهمیت کسب رزق حلال این قشر خدوم دانست .
در این مراسم از آقای هوشنگ همتیان، حسن آبادی، حامد تبریزی از نیروهای حفاظت فیزیکی و حسین عباسی از کارکنان خدمات دانشکده با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

سمیه عطایی
تهیه کننده:

سمیه عطایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *