نشست هم اندیشی و همکفری طرح استاد همیار با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

نشست هم اندیشی و همکفری طرح استاد همیار به منظور تصمیم گیری در خصوص نحوه حمایت بیشتر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، این نشست با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، اساتید، دانشجویان و برخی صاحب نظران در این حوزه روز  شنبه 4 آذرماه 1402 در سالن دارالفنون طبقه نهم ستاد برگزار شد.
 
دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه هدف از راه‌اندازی این طرح را حمایت از دانشجویان در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی دانست و افزود: طرح استاد همیار برای کمک به دانشجویان در ابعاد مختلف و رفع چالش‌ها و مشکلات آنان راه‌اندازی شده است.
 
وی با بیان اینکه انتظار می رود این طرح رشد ‌کند و نقاط ضعف و قوت آن شناخته و برطرف ‌شود تصریح کرد: این نشست برای هماهنگی بیشتر میان اساتید و دانشجویان دانشگاه  و رفع چالش‌هایی که در طرح وجود دارد تشکیل شده است و در این طرح  معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، بسیج و دانشکده های مختلف دانشگاه  فعالیت می‌کنند.
 
 دکتر علامه  ادامه داد طرح‌های متعددی  از جمله طرح هادی و هدی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه در سطح دانشکده‌های مختلف اجرا شده است و طرح استاد همیاربه‌عنوان یک طرح تکمیلی اجرا می‌شود.
 
در این نشست دکتر پورحسن معاون دانشجویی دانشکده پزشکی و رئیس دفتر منتورینگ دانشکده ، دکتر سلامت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گزارش مبسوطی از فعالیت های صورت گرفته، نحوه اجرا و روند پیشرفت طرح های استاد همیار  و هادی و هدی ارائه دادند  سپس حاضرین نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص طرح استاد همیار بیان کردند همچنین اساتید حاضر در خصوص عملیاتی‌شدن این طرح در دانشگاه، رفع چالش ها و موانع این طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند.
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر