پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت عید سعید مبعث

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر فرارسیدن عید مبعث، عید بزرگ مسلمانان و روزی که برای اولین بار نخستین آیات الهی بر رسول مهربانی ها نازل شد را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه ۲۷ رجب، عید مبعث را در پیامی به تمام کارکنان شبکه تبریک گفت.
وی بعثت حضرت رسول را از الطاف بی‌پایان خداوندی عنوان کرد که جلوه‌های شکوهمندش تا کرانه‌های ناپیدای زمان امتدادیافته است و افزود: در آن روز آسمانی، پس از قرن‌ها خشک‌سالی معنویت مزرعه حیات، ابرهای سایه‌گستر رحمت الهی بر کویر اندیشه‌ها سایه انداخت و باران عشق، مهر ورزیدن و مهربان زیستن بر کویر تفتیده دل‌ها بارید. بار دیگر باغ رسالت به بار نشست و زیباترین شکوفه هستی شکوفا شد و دل نورانی محمد، تجلی‌گاه نام و کلام خدای سلام و آیین اسلام گشت. 
دکتر تاجیک در بخش دیگری از پیام تبریک خود گفت: هزار و چهارصد و اندی سال از بعثت آخرین سفیر الهی و برترین پیامبر هستی می‌گذرد، جهان تشنه حقیقت، همواره از زلال هدایت آن پیام‌آور نور سیراب گشته است و در پرتو تعالیم آن منجی بشر، زندگی‌سازترین فرهنگ‌ها را گسترده و انسان‌سازترین ارزش‌های اخلاقی را نهادینه کرده است.

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *