محتوای خبری معاونت بین الملل

لیست اخبار صفحه :62
دکتر ملک زاده ایجاد زیرساخت‌های تحقیقاتی جهت تسریع پژوهش‌های پزشکی را از مهمترین دستاوردهای وزارت بهداشت دانست
برگزاری سمینار بین‌المللی سازی آموزش عالی

دکتر ملک زاده ایجاد زیرساخت‌های تحقیقاتی جهت تسریع پژوهش‌های پزشکی را از مهمترین دستاوردهای وزارت بهداشت دانست

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با حضور در سمینار بین‌المللی سازی آموزش عالی، ایجاد زیرساخت‌های تحقیقاتی مهم در جهت تسریع پژوهش‌های پزشکی با سطح کلاس جهانی را از مهم‌ترین دستاوردهای وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال‌های اخیر عنوان کرد.

بین‌المللی سازی آموزش پزشکی یکی از اهداف مهم سیستم آموزشی وزارت بهداشت است
دکتر لاریجانی در سمینار بین‌المللی سازی آموزش عالی

بین‌المللی سازی آموزش پزشکی یکی از اهداف مهم سیستم آموزشی وزارت بهداشت است

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: همکاری‌های علمی بین‌المللی و شبکه ارتباطات، نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش پزشکی دارد و رقابت کمی و کیفی دانشگاه‌ها پتانسیل آن‌ها در همکاری‌های بین‌المللی را آشکار کرده است.

سمینار بین‌المللی سازی آموزش عالی آغاز به کار کرد
با اهدای ردای علمی پروفسور اوبرلینگ به دانشگاه علوم پزشکی تهران

سمینار بین‌المللی سازی آموزش عالی آغاز به کار کرد

سمینار بین‌المللی سازی آموزش عالی با محوریت تبادلات دانشگاهی و با حضور سخنرانان ایرانی و بین‌المللی و مهمانانی از وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ها در آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی آغاز به کار کرد.

جلسه هماهنگی اعتباربخشی مجدد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد
با حضور نمایندگان واحدهای ستادی

جلسه هماهنگی اعتباربخشی مجدد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

جلسه هماهنگی اعتباربخشی مجدد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور نمایندگان حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بین‌الملل، توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع برگزار شد.

دکتر جلیلی: بین‌المللی سازی آموزش عالی با نظام‌مند کردن فرآیندهای آموزشی و بازبینی زیرساخت‌ها محقق می‌شود

دکتر جلیلی: بین‌المللی سازی آموزش عالی با نظام‌مند کردن فرآیندهای آموزشی و بازبینی زیرساخت‌ها محقق می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه گفت: برای بین‌المللی سازی آموزش عالی نیازمند نظام‌مند و شفاف کردن فرآیندهای آموزشی، توجه به نیازهای بین‌المللی در مورد رشته مقاطع و بازبینی زیرساخت‌ها برای اطلاع‌رسانی هستیم.