برگزاری جلسه هماهنگی نمایشگاه جانبی بیست و ششمین سمینار سالیانه فارابی

جلسه هماهنگی نمایشگاه جانبی بیست و ششمین سمینار سالیانه فارابی به منظور واگذاری غرفه های این نمایشگاه با حضور مسئولان این بیمارستان و نمایندگان شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه جانبی بیست و ششمین سمینار سالیانه فارابی سه شنبه 10 دی 1398 در این بیمارستان برگزار شد.
در آغاز این جلسه دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ارتباط خوب بیمارستان فارابی با شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی گفت: ما اصول مشخصی برای فعالیت‌های اقتصادی در بیمارستان داریم. در این شرایط سخت اقتصادی از وضعیت و مشکلات شرکت های تامین کننده دارو و تجهیزات پزشکی نیز آگاه هستیم و تلاش کرده ایم تا با وجود محدودیت های مالی بتوانیم تعامل خوبی با این شرکت ها و حامیان خود داشته باشیم. امروز نیز به این دلیل در اینجا جمع شده ایم که در ارتباط با نمایشگاه جانبی بیست و ششمین سمینار سالیانه فارابی که از سوم تا پنجم اردیبهشت 1399 با حضور چشم پزشکان، اپتومتریست ها و پرستاران در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود، به بحث و تبادل نظر بپردازیم.
وی در ادامه به توضیح چگونگی برپایی این نمایشگاه پرداخت و افزود: همیشه تلاش کرده ایم تا در زمان برگزاری سمینار فارابی تبعیضی میان حامیان مالی این سمینار قائل نشویم و به شما اطمینان می دهم تمام هزینه‌ای که شرکت ها و حامیان مالی برای برپایی این سمینار تقبل می کنند برای ارتقاء دانش چشم‌پزشکی کشور خواهد بود. همان طور که می دانید چشم پزشکی یکی از به روز ترین رشته های پزشکی کشور است که این را مدیون کمک‌ های شرکت هایی است که در زمینه تامین دارو و تجهیزات چشم پزشکی ما را حمایت کرده اند. 
سپس نمایندگان شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی پیشنهادات و شرایط خود را برای حضور در نمایشگاه جانبی بیست و ششمین سمینار سالیانه فارابی بیان کردند. در پایان این جلسه با حضور سعید مرادی، مدیر بیمارستان، اعظم بیات، مدیر امور مالی، دکتر ایوب منتی، مسئول امور حقوقی و روابط عمومی و بهارک صالحی، مسئول هماهنگی نمایشگاه جانبی سمینار بیمارستان فارابی، غرفه های این نمایشگاه از طریق قرعه کشی به متقاضیان واگذار شد.
خبر: سید عباس قاضی میرسعید
عکس: حمیده امیدوار
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي