نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: هدف سینا رسانه نمایش شایستگی ها و ارزش ها در دانشگاه علوم پزشکی تهران است

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هم اندیشی با کارشناسان سینا رسانه گفت: هدف سینا رسانه نمایش شایستگی ها و ارزش ها در دانشگاه است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست سه شنبه 22 اسفند ۱۴۰۲، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای بازآفرینی انسان دانست و افزود: در این ماه قرار است کمتر به مادیات توجه کنیم و ارزش های اصلی انسانی را بیشتر به منصه ظهور بگذاریم.
وی با یادآوری برکات ارزشمند ماه رمضان گفت: اگر با دیگران دچار اختلاف و ناراحتی شدید  هستید؛ در این ماه کینه ها را کنار بگذارید و با دید جدید به مسائل نگاه کنید؛ قدر یکدیگر، روزها و لحظه ها را بیشتر بدانید.
دکتر ترابی با بیان اینکه دنیا با همه زیبایی های آن، برای انسان ماندنی نیست و پایانی دارد گفت: امیدواریم این پایان با دستاوردها، خوبی ها و کارهای پسندیده ای همراه باشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر بازیابی شأن اصلی انسانی و حفظ کرامت اخلاقی گفت: فراموش نکنیم کارهایی که انجام می دهیم محلی است برای امتحانمان در این دنیا و امیدوارم با کمک خداوند از این امتحان همگی سربلند بیرون آییم.
دکتر ترابی چالش در کار را طبیعی دانست و گفت: هیچگاه نباید اجازه دهیم اصطکاک در کار مانع پیشرفتمان شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تاکید بر اینکه در سال جدید باید متفاوت تر از گذشته عمل کنیم افزود: در این سال باید بیشتر خلاقیت را در کارمان وارد کنیم زیرا خلاقیت نشانه خداوند است و ما باید از آن تبعیت کنیم.
دکتر ترابی با اشاره به اینکه هدف ما در رسانه نمایش خوبی ها در دانشگاه است گفت: در اشاعه و تکثیر خوبی ها باید پیشرو باشیم و تلاش کنیم آن را نمایش دهیم.
در این نشست کارشناسان روابط عمومی برنامه های آینده و نظرات خود را بیان کردند.




 


نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه