• تاریخ انتشار : 1401/06/19 - 14:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 406
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه «آموزش مقدماتی سئو و وب برندینگ» در راستای یکپارچه سازی وب سایتهای مراکز دانشگاه برگزار شد

در راستای یکپارچه سازی وب سایتهای متمرکز واحدهای تابعه دانشگاه کارگاه «آموزش مقدماتی سئو و وب برندینگ» برای رابطان فنی و محتوایی معاونت های توسعه، درمان، بین الملل و مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم به میزبانی مدیریت روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، کارگاه «آموزش مقدماتی سئو  و وب برندینگ» برای رابطان فنی، خبری و محتوایی معاونت های توسعه، درمان، بین الملل و مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم به میزبانی مدیریت روابط عمومی دانشگاه و در نیمه اول شهریور 1401 برگزار شد.
کارگاه دو روزه « سئو  و وب برندینگ» با حضور بیش از 70 مخاطب از اعضای هیات علمی، مدیران، کارشناسان و رابطان روابط عمومی مراکز فوق برگزار شد که در رئوس برنامه آموزشی وب برندینگ دانشگاه سرفصل های: دوره مبانی سئو، دوره آموزشی پورتال، دوره محتواسازی وبومتریکس، دوره محتواسازی آلتمتریکس و دوره ارزیابی سئوی محتوا طی ادوار مختلف تدریس خواهد شد.
در این برنامه مهندس سارا نعیمی رئیس اداره اطلاع رسانی الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به موضوع مفاهیم اولیه سئو، دامنه و چگونگی عملکرد موتور جستجوگر پرداخت.
وی به انواع لینک های سایت، قطعه های ویژه و گراف دانش و پنل دانش اشاره کرد و در ادامه به مطالبی چون: انواع سئو ( فنی، داخلی و خارجی) و کاربردهای آن را ارائه کرد.
توضیح اینکه در ادامه این کارگاه کاربران معرفی شده وب سایتهای معاونتهای توسعه، معاونت درمان، معاونت بین الملل و مرکز تحقیقات غدد بصورت تیمی به کار عملی پرداختند و نقشه وب سایت خود را با همراهی نمایندگان فنی دانشگاه ترسیم کردند.

  • گروه خبری : معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع
  • کد خبر : 217757
سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *