• تاریخ انتشار : 1403/07/16 - 14:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خانه‌های مشارکت مردم در سلامت

برگزاری هفتمین نشست روسای خانه‌های مشارکت مردم در سلامت

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی ساغ دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص اجرایی شدن هر چه بهتر مناسبت‌های سال آتی از هر یک از خانه‌های مشارکت مردم در سلامت، مشارکت در اطلاع رسانی بسته‌های خدمتی سلامت محور را خواستار شد.

برگزاری هفتمین نشست روسای خانه‌های مشارکت مردم در سلامت

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، هفتمین نشست روسای خانه‌های مشارکت مردم در سلامت با حضور دکتر عباس وثوق مقدم رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی، کارشناسان ساغ، اعضاء خانه‌های مشارکت مردم در سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، روسا و کارشناسان گروه‌های سلامت روان، بیماری‌های غیرواگیر، بهبود تغذیه جامعه و بهداشت خانواده در سالن غدیر این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه در خصوص دستور کار جلسه که پرداختن به مناسبت‌های بهداشتی مهر ماه بود اشاره شد.

در ادامه انتظارات و نظرات خانه‌های مشارکت مردم در سلامت در خصوص مناسبت‌های سلامت محور ارائه شد. سپس رئیس دبیرخانه سلامت دانشگاه در خصوص اجرایی شدن هر چه بهتر این مناسب‌ها از هر یک از خانه‌های مشارکت مردم در سلامت، مشارکت در اطلاع رسانی این بسته‌های خدمتی را خواستار شد.

در ادامه هر یک از روسای گروه‌های درگیر در بزرگداشت مناسب‌های سلامت محور به ارائه مطالب خود پرداختند و بر لزوم برنامه‌ریزی  هر یک از خانه‌های مشارکت مردم در سلامت در این خصوص تاکید کردند.

در پایان هر یک از روسای خامس حاضر در جلسه به بیان چالش‌های موجود در این زمینه پرداختند.

  • گروه خبری : معاونت بهداشت
  • کد خبر : 280040
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر