• تاریخ انتشار : 1403/07/22 - 08:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بررسی چالش‌های گروه نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت

رئیس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه بررسی چالش‌های این گروه را با شرکت کاراشناسان ستادی و تابعه برگزار کرد.

برگزاری جلسه بررسی چالش‌های گروه نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه بررسی چالش‌های گروه نوجوانان، جوانان و مدارس روز شنبه 21 مهر1403 با حضور دکتر عباس وثوق مقدم مشاور معاون بهداشت و رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی ساغ دانشگاه و زهرا آقامیری رئیس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس و کاراشناسان ستادی و تابعه گروه یاد شده در این معاونت برگزار شد.

در ابتدا آقامیری ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور اعضا گزارشی از وضعیت موجود شاخص‌های گروه و چالش‌های موجود ارائه داد.

در ادامه دکتر وثوق مباحثی در خصوص برنامه هفتم توسعه‌ای و ارتباط آن با برنامه بهداشت مدارس و سلامت نوجوانان و جوانان را مطرح کرد و خواستار آغاز کار برنامه نجات در شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های اسلامشهر و ری شد. در ادامه اهمیت توجه به دانش آموزان و خدمات بهداشتی آنها بعنوان سرمایه‌های انسانی مورد تاکید ایشان قرار گرفت. همچنین وی در زمینه بررسی کیفیت ارائه خدمات به گروه سنی نوجوان و جوان و میزان رضایتمندی آنها از خدمات هم راهکارهایی را ارائه کرد.

سپس کارشناسان مسوول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس به ارائه نقطه نظرات و سوالات در خصوص چگونگی اجرای این برنامه پرداختند.

  • گروه خبری : معاونت بهداشت
  • کد خبر : 281030
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر