برگزاری کارگاه یک روزه دیابت برای پزشکان شاغل در مراکز تابعه و کارشناس مسئولان ستادی شبکه‌های تحت پوشش

کارگاه یک روزه دیابت برای پزشکان شاغل در مراکز تابعه و کارشناس مسئولان ستادی شبکه‌های تحت پوشش با تدریس دکتر عبادتی عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

برگزاری کارگاه یک روزه دیابت برای پزشکان شاغل در مراکز تابعه و کارشناس مسئولان ستادی شبکه‌های تحت پوشش

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به همت گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر کارگاه یک روزه دیابت، روز سه‌شنبه 23 مرداد برای 25 نفر از پزشکان شاغل در مراکز تابعه و کارشناس مسئولان ستادی سه شبکه/مرکز برگزار شد.

بیماری‌های غیرواگیر و عوامل خطر مرتبط به عنوان اولین اولویت از ده اولویت مهم سلامت کشور محسوب شده  و تشخیص، درمان و مراقبت مستمر بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت و پرفشاری خون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین منظور و در راستای ارتقاء کیفیت ارائه این خدمات و تقویت بنیه علمی پزشکان، اولین کارگاه بازآموزی از مجموع چهار کارگاه پیش‌بینی شده برای پزشکان، با موضوع "دستورالعمل‌ها، سامانه سیب و تشخیص دیابت"، برگزار شد.

 این کارگاه با حضوردکتر مهرزاد ناصری سرپرست معاونت فنی، دکتر نسیم عبادتی متخصص پزشکی خانواده و عضو هیئت علمی دانشگاه به عنوان مدرس، دکتر آزیتا کریمی رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر، کارشناسان مسئول ستادی و جمعی از پزشکان شاغل در مراکز تابعه، تشکیل شد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر