پیام تسلیت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی شهادت رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان

دکتر علی اکبری ساری، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، در پیامی شهادت شهیدان خدمت ردیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر علی اکبری ساری، معاون تحقیقات و فناوری، در پیامی شهادت شهیدان خدمت ردیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت: متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
و بشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون
حادثه دردناک و دلخراش سقوط بالگرد و شهادت حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پاک و خدمتگزار کشورمان و شهادت همراهان گرانقدر ایشان، دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مهدی موسوی، رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور و همچنین خلبانان شهید، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی، در ماموریت خدمت و دیدار با مردم آذربایجان شرقی، موجب اندوه فراوان ملت ایران و جامعه دانشگاهی شد.
شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی در دوره نسبتا کوتاه خدمت خود در جایگاه رئیس‌جمهور با خدمت جهادگرانه و خستگی ناپذیر، آثار و برکات ارزشمند فراوانی به یادگار گذاشت؛ یکی از اقدامات مهم ایشان حمایت جدی و تمام قد از نظام سلامت به ویژه در بخش پژوهش و فناوری بود.
این مصیبت جانکاه را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های سوگوار و همسر و فرزندان شهیدان، و ملت شریف و فهیم ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم. امیدوارم خداوند متعال روح پاک و مطهر این شهیدان و همه شهدای گرانقدر انقلاب را قرین رحمت و رضوان خود گرداند و با شهدای کربلا محشور نماید و به بازماندگان این شهدا، صبر و اجر جزیل عطا نماید و همه ما را قدردان زحمات و فداکاری های ایشان قرار دهد.
 دکتر علی اکبری ساری
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران
 
کلمات کلیدی
فاطمه تقی زاده
تهیه کننده:

فاطمه تقی زاده

تصاویر

پیام تسلیت معاون تحقیقات و فناوری در پی شهادت رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان